Jak zamawiać?

Trzy proste kroki do udanych zakupów!

   

   Krok 1 - wybór produktów



Produkty dostępne w sklepie internetowym podzielone są na kategorie, podkategorie oraz grupy. Wszystkie kategorie, podkategorie i grupy produktowe znajdziesz w katalogu na górze menu, lub po kliknięciu w daną kategorię po lewej stronie.

Szukając konkretnej grupy produktowej możesz skorzystać z wyszukiwarki, która znajduje się nad katalogiem produktów lub z tabeli grup produktowych, mieszczącej się na górze po środku.
Po wybraniu grupy produktowej pojawia się lista produktów, zawierająca podstawowe informacje o każdym z nich.

Z listy produktów możesz przejść do konkretnego produktu:

    -klikając nazwę produktu,
    -klikając jego zdjęcie,
        
Jeżeli szukasz konkretnego produktu i znasz jego nazwę, symbol lub numer katalogowy (całość lub tylko część), wpisz je w pole "Szukaj " znajdujące się na górze strony i naciśnij "Szukaj". Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków wpisanych przez Ciebie.
    
      

Krok 2 - złożenie zamówienia



Jeżeli podjąłeś decyzję o zamówieniu produktu, naciśnij niebieski przycisk "Dodaj do koszyka". Zostaniesz przeniesiony na podstronę - możesz kontynuować zakupy lub przejść do realizacji zlecenia. Na stronie "Zamówienie" zobaczysz listę produktów, które do niego włożyłeś, kwotę do zapłaty za nie, opłatę za dostawę, wartość całego zamówienia oraz termin wysyłki zamówienia. Na tym etapie możesz wprowadzić również kupon promocyjny, jesli go posiadasz.

Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz zamówić, wykonaj następujące czynności:

-kliknij przejdź do realizacji zlecenia
-zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
-wybierz, jak chcesz zapłacić za zamówione produkty - gotówką przy odbiorze czy w inny sposób (przelewem, przelewem bezpośrednim, kartą płatniczą, płatnością eletkroniczną PAYU/PAYPAL),
-sprawdź podsumowanie zamówienia, czy wszystkie dane są prawidłowe,
-zatwierdź zamówienie, klikając "Zamawiam".

Twoje zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.

Jeżeli zamówiłeś dostawę do domu, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie, aby ustalić dokładny termin dostawy oraz ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i zawarcie umowy. Jeżeli jest taka możliwość, zaproponuje Ci ponadto skrócenie standardowego czasu oczekiwania na dostawę za dodatkową opłatą. Jeśli nastąpił kontakt telefoniczny, wkrótce po zakończeniu rozmowy otrzymasz e-mail, zawierający wszystkie ustalenia. Zamówienia są potwierdzane od poniedziałku do piątku  w godzinach 9.00 - 17.00. Jeżeli w trakcie obsługi zamówienia nastąpi potrzeba kontaktu telefonicznego (np. w celu umówienia dostawy), a naszemu pracownikowi nie uda się skontaktować z Tobą w ciągu 3 kolejnych dni, złożone zamówienie zostanie wstrzymane w realizacji lub anulowane.

Jeżeli zamówiłeś produkty do odbioru osobistego, nasz pracownik prześle do Ciebie e-mail, aby ostatecznie potwierdzić możliwość realizacji wszystkich istotnych elementów zamówienia i przyjęcie rezerwacji, a także podać Ci datę, od kiedy produkt będzie na Ciebie czekał w sklepie (maksymalnie przez 3 dni).

Krok 3 - odbiór zamówionych produktów i zapłata



Zamówione produkty zostaną Ci dostarczone do domu w terminie ustalonym z naszym pracownikiem lub będą czekać na Ciebie w sklepie dekorant.pl   w dniach obowiązywania rezerwacji.

Przy odbieraniu produktów powinieneś mieć ze sobą dowód osobisty lub inny dokument ze zdjęciem i adresem zameldowania, który podałeś w zamówieniu. Celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o jego okazanie.

Zamawiając dostawę do domu, możesz zapłacić gotówką przy odbiorze lub wybrać inną, dogodną formę płatności:

-przelew,

-płatność w systemie PayU S.A.

-płatność w systemie PayPal ,

Odbierając zamówione produkty w sklepie dekorant.pl , możesz zapłacić gotówką. Masz także możliwość przelania pieniędzy na konto sklepu internetowego, a produkt będziesz mógł odebrać po potwierdzeniu wpłynięcia środków na rachunek bankowy.

W razie problemów:

DEKORANT
ul. Dobrzecka 69-71
62-800 Kalisz
POLAND

tel./fax: +48 62 505 71 30
tel.: +48 501 330 782
e-mail: biuro@dekorant.com